OG4.COM reviews and ratings

Cheapdigitaldownload has collected all the reviews and ratings of OG4.COM from dedicated review sites like Trustpilot, reviews.io, sitejabber.com and put them right here.

3.5

3 Votes
5
(67%)
4
(0%)
3
(0%)
2
(0%)
1
(33%)

Get all OG4.COM reviews!

See all user reviews of OG4.COM. Is this seller trustworthy? Find out now. Don't forget to leave your review and rate this seller in the comments below.

Questions and answers from OG4.COM customers

8 Comments


says on April 23, 2021, 11:42

I bought FIFA 21 in this store and everything went smoothly. Customer support reacted very fast when asked how to download a key.

Rating: 5/5
says on January 15, 2021, 10:51

These guys are awesome seller and I would recommend them! Already playing Escape from Tarkov!

Rating: 5/5
says on January 01, 2021, 12:30

Quick and easy service, and the prices are very competitive. I bought Cyberpunk 2077 and I am very satisfied.

Rating: 5/5
says on December 22, 2020, 22:03

Ordered a game there, paid for it. My credit card was charged. I got an email telling me my order was completed, but no GOG key was provided & no game shows up in my profile on their site or in my email. Looks like this site is a scam. Will get my Bank to charge it back!

Rating: 0.5/5
says on December 31, 2020, 0:18

Just following up. I got an email from OG4 asking me to edit or remove my comment. I will not do that, but I will leave a follow-up

Even though it says instant delivery, I was provided a game code hours after my purchase – but it was the wrong one for about half the price of what I had purchased
I managed to get someone on chat and asked for a refund. At first, I was told that I have to email them in and they have to investigate. After I was forceful about this being sorely their fault, I was given a refund, but not for the full price – they kept some fees even though it was absolutely all their fault.

So, in the end, I am happy to have gotten most of my money back, but that does not change my impression of the site. Competition for this stuff is stiff and they are failing on all fronts.

Not rated
says on December 31, 2020, 7:07

Dear Customer we have reach out to you to resolve your issue. You informed us that you already purchased a game elsewhere. You asked for refund. We did refund with no questions ask. Refunds take 5-10 days to appear on a your statement.

Not rated

Leave a comment

You must be logged in to post a comment.